SEMBANG DENGAN CIKGUAZI


Murid prasekolah dengan uniform mereka yang baru 2008


Budak pra saheh teringin nak belon ni yeyey padan muker...depa x leh amik belon ni yeyey cikgu bully depa...yeyey ssonok!Nanti aku upload gambar budakpra aku yang cute dan mute semasa menyertai acara depa....sssonok!


Ini bang Mat aku(pekerja yg aku suka nyakat panggey bang maaattt!!!hahahha...dia pekerja yang rajin dan ringan tulang!


Ni la keje ..ngusung woofer sana sini demi 'kumpulan 'line dance'aku demi depa nak perform kang??Ecececce..ni bukti buat keje konon-konon!Gurau jer..


Rumah merah asyik Johan jer...kali ni hijau no 2!yeyey ssonok!


Antara penonton yang hadir..


Mengendalikan majlis sukan sekolah sebagai pengacara ....perasan..


Guru Besar Puan Tuan Gaik Wah menyampaikan hadiah kepada pemenang!Di sebelahnya PK 1 yang meninggalkan sekolah ini selama 2 bulan dan masuk kembali ke sekolah ini semula bulan ini!Dia ni bagus sangat PR huh..kerana dia semua masih melekat di sekolah ini!Seronok bekerja di bawah beliau!pandai ambil hati kami!Yang cute sebelah GB ialah Pembantu Tadbir kami...rajin pi Formula 1 kat litar Sepang!hahahha...


Pasukan rumah Hijau..uiks hijau putih maa??Ini pasukan rumah sukan cikguazi!
O ya yg pakai Jeket Malaysia ialah adik Fariza yg mengharumkan nama sekolah ini kerana menyertai Pasukan Bola Sepak Malaysia ke Croatia 2007 dalam pasukan bawah 11 tahun!